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Practical marketing for the academic library / Stephanie Espinoza Villamor and Kimberly Shotick

LivresAuteur principal: Villamor, Stephanie Espinoza, 19..-...., AuteurAuteur secondaire: Shotick, Kimberly, 19..-...., AuteurLangue: anglais.Éditeur : Santa Barbara : Libraries Unlimited, 2022Description : 1 vol (XVIII-137 p.) : ill. en noir et blanc ; 24 cmISBN: 978-1-4408-7222-8; 1-4408-7222-8.A pour autre édition sur un support différent : Villamor, Stephanie Espinoza. Practical marketing for the academic library, Santa Barbara, California : Libraries Unlimited, [2022]Résumé : "This down-to-earth book offers practical marketing solutions for reaching students, faculty, and administration in community college and university libraries, based on real-world examples of team-based communication and practice" [Editeur]Sujet - Nom commun: Études de cas | Bibliothèques, Relations publiques | Bibliothèques universitaires Sujet - Nom géographique: États-Unis Voir dans le SUDOC
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Prêt normal Enssib Papier Pôle Les bibliothèques 021 MAR e (Parcourir l'étagère(Ouvrir ci-dessous)) Disponible 9200877
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"This down-to-earth book offers practical marketing solutions for reaching students, faculty, and administration in community college and university libraries, based on real-world examples of team-based communication and practice" Editeur

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Koha version 24.05

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