Enssib  - École Nationale Supérieure des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

École Nationale Supérieure
des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

Normal view MARC view ISBD view

The education of library and information professionals in the United Kingdom / edited by Judith Elkin and Tom Wilson on behalf of the Heads of Departments and Schools Committee of the British Association for Information and Library Education and Research (BAILER)

Type de document : LivresAuteur secondaire: Elkin, Judith ;Wilson, Thomas D.Auteur secondaire collectivité: British Association for Information and Library Education and Research, Heads of Departments and Schools CommitteeLangue : anglais.Éditeur : London, Washington : Mansell, 1997Description : viii, 289 p. ; 22 cmISBN : 0-7201-2233-3.Collection : The education of library and information professionalsSujet - Nom commun: Library education -- Great Britain | Information services industry -- Employees -- Training of -- Great Britain | Sciences de li̓nformation -- Etude et enseignement -- Grande-Bretagne | Services de documentation, Personnel | Bibliothéconomie, Étude et enseignement, Grande-Bretagne | Bibliothèques et éducation, Grande-Bretagne Voir dans le SUDOC
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Prêt normal Enssib
Pôle Les bibliothèques
Papier 020 ENS e (Browse shelf) Available 1009729
Total holds: 0

Includes bibliographical references and index.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Koha version 19.05

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC BY 3.0

La responsabilité de l'Enssib ne peut en aucune manière être engagée quant au contenu des informations figurant sur les documents hébergés sur son site et dont elle n’est pas l’auteur ou l’éditeur, à l’exclusion de ce qui est prévu par la Loi n°2004-575 du 21 juin 2004 pour la confiance dans l'économie numérique. Sa responsabilité ne peut pas davantage être engagée quant aux conséquences pouvant résulter de l'utilisation ou l'interprétation de l'ensemble des documents figurants sur son site.

Powered by Koha