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Start a revolution : stop acting like a library / Ben Bizzle with Maria Flora

LivresAuteur principal: Bizzle, Ben, AuteurCo-auteur: Flora, Maria, AuteurLangue: anglais.Éditeur : Chicago : ALA Editions, cop. 2015Description : 1 vol. (xii-194 p.) : ill. ; 23 cmISBN: 978-0-8389-1267-6.Sujet - Nom commun: Bibliothèques publiques -- Marketing -- États-Unis Études de cas | Bibliothèques, Relations publiques -- États-Unis Études de cas | Bibliothèques et Internet -- États-Unis Études de cas | Relations bibliothèque-collectivité -- États-Unis Études de cas | Réseaux sociaux (Internet) Voir dans le SUDOC
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Prêt normal Enssib Papier Pôle Les bibliothèques 021 MAR b (Browse shelf(Opens below)) Available 861830F
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ALA = American Library Association

Index

Prelude: The Jonesboro Story Chapter One: The Digital Library Chapter Two: Going Mobile Interlude: Crooked Valley Regional Library Chapter Three: Facebook Chapter Four: Facebook Advertising (or: How I Learned to Stop Worrying and Love Mark Zuckerberg) Chapter Five: Marketing in the “Real World” Chapter Six: Making Pretty Pictures Chapter Seven: Convincing the Decision Makers Chapter Eight: Start Your Own Revolution Appendix A: Twitter, by Ned Potter Appendix B: Pinterest, by Josh Tate Appendix C: More Convincing the Decision Makers, by Carson Block

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Koha version 24.05

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