The virtual customer : a new paradigm for improving customer relations in libraries and information services : satellite meeting, São Paulo, Brasil, August 18-20, 2004 = = L'usager virtuel : un nouveau paradigme pour améliorer le service à la clientèle dans les bibliothèques et services d'information : colloque satellite, São Paulo, Brasil, August 18-20, 2004 / edited by Sueli Mara Soares Pinto Ferreira and Réjean Savard, fre


Item type | Current library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prêt normal | Enssib | Papier | Pôle Les bibliothèques | 025.5 SER v (Browse shelf(Opens below)) | Available | 821402D |
Communications et résumés en français, anglais, espagnol et portugais
La couverture porte le titre erroné : "The virtual costumer : a new paradigm for improving costumer relations in libraries and information services"
Autres titres parallèles : "O cliente virtual : um novo paradigma para melhorar o relacionamento entre clientes e serviços de informação e bibliotecas : reunião satélite, São Paulo, Brasil, August 18-20, 2004" et "El cliente virtual : un nuevo paradigma para mejorar el relacionamento entre clientes y servicios de información y biblioteca : reunión satélite, São Paulo, Brasil, August 18-20, 2004"
There are no comments on this title.