Enssib  - École Nationale Supérieure des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

École Nationale Supérieure
des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

Normal view MARC view ISBD view

Bibliotherapy with young people : librarians and mental health professionals working together / Beth Doll and Carol Doll

Type de document : LivresAutre édition sur un support différent : Doll, Beth, 1952- Bibliotherapy with young people., Englewood, Colo. : Libraries Unlimited, 1997Auteur principal: Doll, Beth, 1952-...., Auteur Auteur secondaire: Doll, Carol Ann, 1949-...., Auteur Langue : anglais.Éditeur : Englewood, Colo. : Libraries Unlimited, 1997Description : vii, 124 p. ; 24 cmISBN : 1-563-08407-4; 978-1-563-08407-2.Sujet - Nom commun: Bibliotherapy for children | Bibliotherapy for teenagers | Bibliothérapeutes | Bibliothérapie | Lecture, Aspect psychologique Voir dans le SUDOC
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Prêt normal Enssib
Pôle Les bibliothèques
Papier 021 REL d (Browse shelf) Available 29004263
Total holds: 0

"Annotated bibliography of resources containing tips and ideas for bibliotherapy activities" and "Selected materials": p. 99-111

NLM

NLGGC

YDXCP

AU@

Includes bibliographical references and index.

Discusses how reading can be combined with therapeutic intervention, with guidelines for structuring school programs

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC BY 3.0

La responsabilité de l'Enssib ne peut en aucune manière être engagée quant au contenu des informations figurant sur les documents hébergés sur son site et dont elle n’est pas l’auteur ou l’éditeur, à l’exclusion de ce qui est prévu par la Loi n°2004-575 du 21 juin 2004 pour la confiance dans l'économie numérique. Sa responsabilité ne peut pas davantage être engagée quant aux conséquences pouvant résulter de l'utilisation ou l'interprétation de l'ensemble des documents figurants sur son site.

Powered by Koha

//