Enssib  - École Nationale Supérieure des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

École Nationale Supérieure
des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

The bottom line : determining and communicating the value of the special library / Joseph R. Matthews

LivresAuteur principal: Matthews, Joseph Ronald, 1942-...., Auteur Langue: anglais.Éditeur : Westport, Conn. : Libraries Unlimited, cop. 2002Description : 1 vol. (xix - 186 p.) : ill. ; 24 cmISBN: 1-591-58004-8.Note de contenu: How libraries add value Evaluation Evaluation techniques and methods Input measures Process measures Output measures Approaches to identifying outcomes or impacts Outcomes in special libraries A balanced scorecard Building a library balanced scorecard Communicating the value of a special library Sujet - Nom commun: Special libraries -- Evaluation | Special libraries -- Cost effectiveness | Special libraries -- Administration | Library planning | Organizational effectiveness -- Measurement | Libraries -- organization & administration | Evaluation Studies | Cost-Benefit Analysis | Communication | Bibliothèques spécialisées -- Évaluation | Bibliothèques spécialisées -- Coût-efficacité | Bibliothèques spécialisées -- Administration | Bibliothèques -- Planification | Efficacité organisationnelle -- Mesure | Bibliothèques spécialisées -- Évaluation États-Unis | Efficacité de l'organisation -- Mesure États-Unis | Bibliothèques, Planification, États-Unis Voir dans le SUDOC
Holdings
Item type Current library Collection Shelving location Call number Status Date due Barcode Item holds
Prêt normal Enssib
Papier Pôle Les bibliothèques 025.1 MAN m (Browse shelf(Opens below)) Available 824104C
Total holds: 0

Bibliogr. (p. 149-150) .Index.

How libraries add value Evaluation Evaluation techniques and methods Input measures Process measures Output measures Approaches to identifying outcomes or impacts Outcomes in special libraries A balanced scorecard Building a library balanced scorecard Communicating the value of a special library

There are no comments on this title.

to post a comment.