Enssib  - École Nationale Supérieure des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

École Nationale Supérieure
des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

Normal view MARC view ISBD view

Building blocks for planning functional library space [Texte imprimé] / Library Leadership & Management Association, American Library Association

Type de document : LivresAuteur principal collectivité: Library leadership and management association, Auteur Langue : anglais.Mention d'édition: 3rd ed.Éditeur : Chicago : American Library Association, Lanham, Md. : Scarecrow Press, 2011Description : 1 vol. (148 p.) : ill. ; 29 cmISBN : 978-0-8108-8104-4.Résumé: "With drawings of typical furniture and equipment, along with diagrams required for their use, this expanded and revised edition of Building Blocks helps planners design new, renovated, or existing library space"Sujet - Nom commun: Libraries -- Space utilization | Library fittings and supplies | Bibliothèques (constructions), Aménagement | Bibliothèques, Appareils et matériel Voir dans le SUDOC
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Prêt normal Enssib
Pôle Les bibliothèques
Papier 022 AME l (Browse shelf) Available 853241B
Total holds: 0

Bibliographie p. 144-145

"With drawings of typical furniture and equipment, along with diagrams required for their use, this expanded and revised edition of Building Blocks helps planners design new, renovated, or existing library space"

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC BY 3.0

La responsabilité de l'Enssib ne peut en aucune manière être engagée quant au contenu des informations figurant sur les documents hébergés sur son site et dont elle n’est pas l’auteur ou l’éditeur, à l’exclusion de ce qui est prévu par la Loi n°2004-575 du 21 juin 2004 pour la confiance dans l'économie numérique. Sa responsabilité ne peut pas davantage être engagée quant aux conséquences pouvant résulter de l'utilisation ou l'interprétation de l'ensemble des documents figurants sur son site.

Powered by Koha

//