Enssib  - École Nationale Supérieure des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

École Nationale Supérieure
des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

Catalogue of books and manuscripts [Texte imprimé] / Harvard college library, Department of printing and graphic arts ; Compiled by Ruth Mortimer

LivresAuteur principal collectivité: Harvard college library, Department of printing and graphic arts, Auteur Auteur secondaire: Ruth, Mortimer, Compilateur ;Jackson, William Alexander, 1905-1964], Direct. Publication ;Hofer, Philip, 1898-1984, Direct. Publication Langue: anglais.Éditeur : Cambridge (Mass.) : Belknap Press of Harvard University Press, 1964-1974Description : 2 tomes en 4 vol. : ill., fac-sim., plan, portr. ; 29 cmNote de contenu: Part 1, French 16th century books / under the supervision of Philip Hofer and William A. Jackson. - 2 vol. - XVII-728 p. part 2, Italian 16th century books. - 2 vol. - XVII-840 p Sujet - Collectivité: Harvard college library, Department of printing and graphic arts Catalogues Sujet - Nom commun: Livres rares -- États-Unis -- Cambridge (Mass.) -- 16e siècle -- Bibliographie Catalogues | Imprimés français -- États-Unis -- Cambridge (Mass.) -- 16e siècle -- Bibliographie Catalogues | Imprimés italiens -- États-Unis -- Cambridge (Mass.) -- 16e siècle -- Bibliographie Catalogues Voir dans le SUDOC
Holdings
Item type Current library Collection Shelving location Call number Vol info Status Date due Barcode Item holds
Prêt normal Enssib
Papier Pôle Histoire du livre et des bibliothèques 011.09 16E 1 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available 806321B
Prêt normal Enssib
Papier Pôle Histoire du livre et des bibliothèques 011.09 16E 2 (Browse shelf(Opens below)) 2 Available 806322C
Total holds: 0

Bibliogr. p XV-XVII (part 1), p. XIII-XVII (part 2). Index

Part 1, French 16th century books / under the supervision of Philip Hofer and William A. Jackson. - 2 vol. - XVII-728 p. part 2, Italian 16th century books. - 2 vol. - XVII-840 p.

There are no comments on this title.

to post a comment.