Enssib  - École Nationale Supérieure des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

École Nationale Supérieure
des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Prêt normal Enssib
Pôle Les bibliothèques
Papier 027.7 GUSA c (Browse shelf) Available 8522780
Total holds: 0

Bibliographie p. 173-184.Index.

Ethnographic research in Illinois academic libraries : the ERIAL Project / Andrew D. Asher, Susan Miller, and David Green Pragmatism and idealism in the academic library : an analysis of faculty and librarian expectations and values / Mary Thill Marketing the library's instructional services to teaching faculty : learning from teaching faculty interviews / Annie Armstrong Why don't students ask librarians for help? : undergraduate help-seeking behavior in three academic libraries / Susan Miller and Nancy Murillo Searching for answers : student research behavior at Illinois Wesleyan University / Andrew D. Asher and Lynda M. Duke Supporting the academic success of Hispanic students / David Green First-generation college students : a sketch of their research process / Firouzeh Logan and Elizabeth Pickard Seeing ourselves as others see us : library spaces through student eyes / Jane Treadwell, Amanda Binder, and Natalie Tagge Transformative changes in thinking, services, and programs / Lynda M. Duke Conclusions and future research / Andrew D. Asher and Lynda M. Duke ERIAL interview guide questions

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Koha version 19.05

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC BY 3.0

La responsabilité de l'Enssib ne peut en aucune manière être engagée quant au contenu des informations figurant sur les documents hébergés sur son site et dont elle n’est pas l’auteur ou l’éditeur, à l’exclusion de ce qui est prévu par la Loi n°2004-575 du 21 juin 2004 pour la confiance dans l'économie numérique. Sa responsabilité ne peut pas davantage être engagée quant aux conséquences pouvant résulter de l'utilisation ou l'interprétation de l'ensemble des documents figurants sur son site.

Powered by Koha