Enssib  - École Nationale Supérieure des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

École Nationale Supérieure
des Sciences de l'Information et des Bibliothèques

Normal view MARC view ISBD view

Proceedings of the Library Assessment Conference, Texte imprimé : building effective, sustainable, practical assessment : August 4-7, 2008, Seattle, Washington / edited by Steve Hiller, ... Kristina Justh, ... Martha Kyrillidou, ...[et al.]

Document type: LivresAuthor: Library Assessment ConferenceSecondary Author: University of Virginia, Library ; Association of research libraries ; University of Washington, LibrariesPublication: Washington, D.C. : Association of Research Libraries, cop. 2009Description: 1 vol. (XIII-552 p.) : ill. ; 28 cmNotes: Texte des communicationsBibliography: Notes bibliogr. Index..ISBN: 1-594-07768-1978-1-594-07814-9Subject - Topical Name: Libraries -- Evaluation -- Congresses | Libraries -- Quality control -- Congresses | Libraries -- Self-evaluation -- Congresses | Library administration -- Congresses | frefre -- Bibliothèques -- Administration | frefre -- Bibliothèques -- Évaluation | Bibliothèques -- Enquêtes | Bibliothèques -- Services aux publics
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current location Collection Call number Status Date due Item holds
Prêt normal Pôle Les bibliothèques Papier 027 EVA l (Browse shelf) Available
Total holds: 0

Texte des communications

Notes bibliogr. Index.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC BY 3.0

La responsabilité de l'Enssib ne peut en aucune manière être engagée quant au contenu des informations figurant sur les documents hébergés sur son site et dont elle n’est pas l’auteur ou l’éditeur, à l’exclusion de ce qui est prévu par la Loi n°2004-575 du 21 juin 2004 pour la confiance dans l'économie numérique. Sa responsabilité ne peut pas davantage être engagée quant aux conséquences pouvant résulter de l'utilisation ou l'interprétation de l'ensemble des documents figurants sur son site.

Powered by Koha